31 Οκτωβρίου 2006

Welcome to the jungle ή που είναι η τροχαία οεό;

Μια βόλτα στη Θεσσαλονίκη πρωί ή απόγευμα φτάνει να επισκεφτείτε και εσείς τη ζούγκλα. Τι να μας πει ο Αμαζόνιος. Διπλοπαρκάρισμα παντού από το κάθε "παλικάρι" και τη χθεσινή θείτσα με το ξυνισμένο ύφος. Παρατάμε το αμάξι όπου μας έρθει, με ή χωρίς αλάρμ, το ξεχνάμε για καμιά ώρα, κλείνουμε διασταυρώσεις, φρακάρουμε ρεύματα κυκλοφορίας κλπ. Στα φρύδια μας. Πήραμε αμάξι με 666 δόσεις σε τιμή ευκαιρίας, δεν θα το περπατήσουμε; Να δούμε που θα πάει η κατάσταση.
Παλιά υπήρχε μια υπηρεσία που ήταν υπεύθυνη για την κυκλοφορία στους δρόμους, για την διευκόλυνση των οδηγών, για τη σωστή λειτουργία του οδικού συστήματος τέλος πάντων. Καμιά φορά βλέπω κανέναν ξεχασμένο σε κάποιο φανάρι από αυτούς. Μόνο εκείνο το παλικαράκι στο Βαρδάρη δίνει συνεχές παρόν. Τι έγινε αυτή η υπηρεσία ρε παιδί μου; Ή την έκλεισαν ή κάθονται όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί της και πίνουν καφέ στα γραφεία.

7 σχόλια:

  1. Ασταμάτητο πόστινγκ! Εύγε!

    Κοίτα είναι απλό. Αυτή η υπηρεσία ενεργοποιείται όταν είναι να πληρωθεί υπερωριακά. Τότε εμφανίζονται για να κλείσουν τουσ δρούμους και να προκαλέσουν ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα. Δηαλάδη σε επαιτίους, εκδηλώσεις κτλ...

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος1:18 μ.μ.

    \beqinquote
    Πήραμε αμάξι με 666 δόσεις
    \endquote
    Πάλι καλά. Άλλοι παίρνουν μηνιάτικο 666 ευρώ, τα οποία είναι φυσικά λιγότερα από τον μισθό που παίρνει μια καθαρίστρια.

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7:09 μ.μ.

    1. Προς κάθε καραγκιόζη που παραβιάζει τον ΚΟΚ συνεχώς και σφυρίζει αδιάφορα (εμού συμπεριλαμβανομένου).
    Ή
    Πάλι η τροχαία φταίει για όλους και για όλα?

    (α) Δηλαδή πρέπει να έχουμε πάντα κάποιον να μας παίρνει από το χεράκι και να μας περπατάει ή τη δαμόκλειο σπάθη πάνω από την κεφαλή μας?
    (β) Πότε ήταν η τελευταία φορά που λειτούργησε η επιβαλλόμενη πειθαρχία?
    (γ) Δεν έχουμε καταλάβει ότι οι εποπτικές αρχές δεν λειτουργούν γιατί χρειάζονται άλλες εποπτικές αρχές να τις εποπτεύουν κοκ.?
    (δ) Μήπως αυτοπειθαρχία, σεβασμός και οδική παιδεία είναι οι έννοιες που αναζητούμε?

    2. Καλύτερα ζώο σε ζούγκλα (βλ. αυτοκίνητο και χαμός) παρά ζώο σε κλουβί (βλ. στριμωξίδι και ταλαιπωρία στα άθλια μέσα μαζική μεταφοράς της συμπρωτεύουσας - άσχετο αλλά είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που έχει εκτός από πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα. γιατί? σε τι συν-πρωτεύουμε τελος πάντων και δεν το ξέρουμε?)

    Η όλη αρχιτεκτονική δομή των ελληνικών αν όχι ευρωπαϊκών πόλεων δεν δίνει καμία δικαιολογία στους πολίτες ώστε να μη χρησιμοποιούν ΜΜΜ. Μικρές αποστάσεις, εμπορικά κέντρα, αγορά και χώροι διασκέδασης/αναψυχής σε κάθε γειτονιά, πυκνή κατοίκηση, μεγάλη ασφάλεια, στενοί δρόμοι, έλλειψη χώρων στάθμευσης. Δηλαδή τι άλλο χρειάζεται ώστε να αναπτύξουμε τα κατάλληλα ΜΜΜ και τις κατάλληλες υποδομές αντί των υποθαλάσσιων, κοκ.?

    Αυτο-οργάνωση και αυτο-διοίκηση ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαγγελάκη και συ από αυτούς που πάνε με το αμάξι για κατούρημα πρέπει να είσαι. Αλλά έτσι μάθατε από μικροί στο Epanomi City, όπως και σε όλη την ελληνική επαρχία.
    "(δ) Μήπως αυτοπειθαρχία, σεβασμός και οδική παιδεία είναι οι έννοιες που αναζητούμε?" Πρώτα θα βρεθεί το Άγιο Δισκοπότηρο και μετά αυτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6:38 π.μ.

    Μα φίλε μου το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην επαρχία ούτως ή άλλως. Η επαρχία βουλιάζει μόνο όταν καταφτάνουν ολόκληρα κομβόι αυτοκινήτων εκ των πόλεων. Το θέμα είναι να υπάρξει ένας εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης, αξιοπρεπής και με περισσότερα πλεονεκτήματα απέναντι στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, από τον Φοίνικα μέχρι τα δικαστήρια θα μπορούσε κανείς να κινείται με ποδήλατο τουλάχιστον για έξι επτά μήνες το χρόνο - μια απλή ευθεία - με απίστευτα πλεονεκτήματα (βενζίνη, χρόνος στο μποτιλιάρισμα, χρόνος στο παρκάρισμα). Σήμερα αυτό είναι αδύνατον, διακινδυνεύεις τη ζωή σου. Εδώ βέβαια το κάθε μαλακισμένο 15χρονο καβαλάει παπάκι, ποιος θα ανέβει σε ποδήλατο?
    Θα μπορούσε κανείς από Περαία, Μπαχτσέ, Μηχανιώνα και Καλαμαριά (50.000 κάτοικοι πλέον) να κινείται μέσω θαλάσσης αλλά ο ΟΑΣΘ ως πρώτος νταβατζής βρήκε τον τρόπο να διαφυλάξει το μονοπώλιο του.
    Και δεν μιλάω καν για δύσκολα και ακριβά έργα τύπου μετρό, που είναι περισσότερο από απαραίτητα.
    Θα μπορούσε κανείς απλά να επιβάλει υπάρχοντες νόμους από δεκαετίες για πάρκινγκ σε κάθε οικοδομή ώστε να ξεμπλοκάρουν δρόμοι και να αποφεύγεται το μποτιλιάρισμα αλλά ας όψεται το κέρδος των υπερεργολάβων.
    Θα μπορούσε επίσης να δοθεί η εποπτεία του παράνομου παρκαρίσματος σε ιδιώτες και να δεις ποιος θα ξαναπαρκάρει παράνομα (αλλά ούτε και θα μπορείς να κλείνεις πάρκινγκ 1000 θέσεων για να το κάνεις δημοτιό ανάκτορο).
    Δεν λέω ότι η τροχαία δεν ξύνεται αλλά για το ελληνικό μπάχαλο στους δρόμους (που συναντάς σε πολύ λίγες άλλες χώρες) μάλλον φταίει και κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάλι χαμός από ποστ στο μπλογκ σου. Γράφουμε όλοι και εσύ μας γράφεις... αλλά έτσι είναι... :@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτα φταίει το άλλο και μετά οι τροχαίες και το δημόσιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή