Γιατί ό,τι ώρα και αν βάλεις ειδήσεις μας ενημερώνουν για την υγεία του Χριστόδουλου και του Ζαχόπουλου και δε μας λένε για τα 25 άτομα που σκοτώθηκαν στους δρόμους στην έξοδο των Χριστουγέννων; Μάλλον αυτοί οι δύο είναι πιο σημαντικοί
Τι θα γίνει με το κυκλοφοριακό στην πόλη; Εύκολη απάντηση: θα χειροτερεύει συνέχεια. Μόνο αν έχουμε έναν μπάτσο πάνω από το κεφάλι μας θα γίνει κάτι. Αλλά αυτό δεν είναι λογική. Προς στιγμήν η δημαρχάρα μας και τα τσιράκια της ετοιμάζονται για τις γιορτές και τα πανηγύρια
Τι σχέση έχει η Βοστόνη και ο (περιβόητος) Άη Στράτης; Κατά τα φαινόμενα και στα δύο μέρη κάνεις τα ίδια πράγματα.
Αξίζει κάποιος να κάτσει να μάθει μπάσο; Οι απέξω λένε ότι δεν ακούγεται, οι από μέσα ότι πάνω σε αυτό βασίζεται το τραγούδι. Ο γράφων ότι πρέπει να σπάσει τα άλατα από το αριστερό του χέρι για να μπορεί να κινείται πάνω στην ταστιέρα
Τι υπάρχει μετά το τέλος; Για την ώρα το ίδιο το τέλος…
Η σωστή ερώτηση είναι αν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος ενεργά με τη μουσική. Και η απάντηση είναι κατηγορηματικά ναι. Αν έχει μεράκι και αν θέλει πραγματικά να εκφραστεί μέσα από αυτή. Αλλιώς είναι ματαιοπονία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το ηλεκτρικό μπάσο, με εντυπωσιάζει πόσο ΑΣΧΕΤΟΙ είναι οι περισσότεροι. Καταρχήν το μπάσο είναι ρόλος στη μουσική, ρόλος που αναλαμβάνουν διαφορετικά όργανα, ανάλογα με το ιδίωμα. Το κοντραμπασο και τα τσέλο σε μια ορχήστρα, τα αριστερά πλήκτρα του πιάνου,τα τούμπας και τόσα άλλα όργανα που παράγουν τις χαμηλές ηχητικές συχνότητες.
Μου κάνει εντύπωση πως κάποιος μπορεί να πει ότι το ηλεκτρικό μπάσο δεν ακούγεται. Γιατί είμαι σίγουρος ότι όταν τραντάζεται από κάτι χαμηλές δονήσεις, όταν νιώθει τη μουσική να πλημμυρίζει και να αγκαλιάζεται από κάποιους χαμηλούς τόνους που αισθάνεται και όχι απλά ακούει δεν παίρνει καν χαμπάρι ότι κάποιο όργανα τις παράγει.
Ας μην μπερδεύουμε λοιπόν την μουσική ασχετότητα με τις δυνατότητες ενός οργάνου. Γιατί σαν εκφραστικό μέσο το ηλεκτρικό μπάσο δεν στερείται ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα σε σχέση πχ. με την κιθάρα, καθώς εεε είναι μια κιθάρα κουρδισμένα μια οκτάβα πιο χαμηλά. Απλά ο ρόλος του διαφέρει με την περίσταση. Γιατί οι χαμηλές νότες είναι η βάση της μουσικής σύνθεσης και αν δεν υπάρχουν όλο το ρυθμικό και μελωδικό οικοδόμημα απλά καταρρέει.
Ας μην μπερδεύουμε τη μόστρα με τη μουσική, ας μη μπερδεύουμε τι νομίζει ότι ακούει ή δεν ακούει ο καθένας με τη σύνθεση και ας μη διαιωνίζουμε ηλίθιες αντιλήψεις σαν κανόνες.
Όποιος θέλει να παίξει ένα όργανο γιατί "ακούγεται", ενώ κάποιο άλλο δεν "ακούγεται" δε θέλει να παίξει μουσική, θέλει να κάνει τη μόστρα του.
Όσο για το αριστερό χέρι, χεχε, δε θέλει να φύγουν τα άλατα, θέλει να μάθει ο εγκέφαλος να το χρησιμοποιεί με έναν νέο τρόπο που δε χρειάστηκε ως σήμερα. Αν υπάρχει μεράκι θα καλπάζεις σαν Harris σε μερικές βδομάδες.
Ωραία και κλασσικά επιθετική ανάλυση :)
ΑπάντησηΔιαγραφή