30 Ιουνίου 2019

Ποια είναι η λέξη

"Η ελληνική γλώσσα είναι τεράστια" κλπ. Αυτό που ισχύει είναι ότι κάθε γλώσσα ανάλογα ποιοι τη χρησιμοποιούν έχει πολλές λέξεις για τα αντικείμενα που είναι συνέχεια στην καθημερινότητα τους. Πχ οι Εσκιμώοι έχουν πολλές λέξεις για το χιόνι.
Ποια είναι η λέξη και σε ποιον πολιτισμό που περιγράφει την προσπάθεια να πνίξεις το γέλιο σου όταν βλέπεις ένα μωρό που προσπαθείς να κοιμήσεις από εκεί που είναι φουλ στην ενέργεια, να γλαρώνει, να βαραίνουν τα μάτια του και να αποκοιμιέται; :)

27 Ιουνίου 2019

Δουλειά

Η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη. Άλλο δουλειά και άλλο δουλεία. Και άλλα τσιτάτα σε τοίχους ή σε ανακοινώσεις ¨φιλοσόφων". Είναι σπαστικό να ακούς για δουλειά από κάποιους που η μόνη τους δουλειά είναι να το ξύνουν στα καφέ και να το παίζουν επαναστάτες. Δε θα πω για τους άλλους που με τα λεφτά και τις γνωριμίες του μπαμπά κάνουν ζωάρα και προβάλουν/νται σε τιβί και social media.
Μεγάλωσα σε μια εποχή και ένα περιβάλλον που κυριαρχούσε η δουλειά. Εργατική τάξη γαρ. Ακόμη και κάτι θείοι δημόσιοι υπάλληλοι το έπαιζαν κουρασμένοι για να έχουν μούτρα. Σήμερα όντας μέσα στο εργατικό δυναμικό, ανάθεμα αν βλέπω κάποιον να δουλεύει. Είναι τόσο πρόστυχη η αεργία κάποιων, η τεμπελιά άλλων και η προβολή του ξυσίματος που μου προκαλεί αηδία.
Θα μουν πουν ότι είμαι υπερβολικός, ότι αρπάζομαι με το παραμικρό, ότι ο αναμάρτητος το λίθο βαλέττω. Ναι ρε φίλε, δε συγκρίνομαι με τους ανθρώπους που δούλευαν για να μας μεγαλώσουν. Αλλά λίγη τσίπα ρε παιδιά. Κουνήστε ρε το δαχτυλάκι σας. Κάντε κάτι δημιουργικό και όχι μόνο χαβαλέ και χαχαχα.

26 Ιουνίου 2019

Δια βίας διαφήμιση

Διάβαζα δεύτερο άρθρο μέσα σε λίγες βδομάδες (πολύ δέλτα...) ότι η Ελλάδα είναι η πιο ακριβή στην Ευρώπη στην κινητή τηλεφωνία και στα δεδομένα. Πιο ακριβή και από την Ελβετία! Και λίγους μήνες πιο πριν είχα πέσει σε ένα πληρωμένο άρθρο που ισχυριζόταν το ακριβώς αντίθετο. Το οποίο δε βασιζόταν σε στοιχεία αλλά στα λεγόμενα των εταιριών...
Λίγες μέρες πριν είχα διαβάσει και ένα άρθρο ότι torrent is dead. Αυτό έλεγαν οι εταιρίες για να προωθήσουν τις πλατφόρμες τους και φυσικά δε βασίζεται πουθενά αλλού.
Οι έμμεσες διαφημίσεις είναι οι πιο ύπουλες. Οι πιο ενοχλητικές είναι οι τηλεφωνικές. Και οι πιο κοροϊδία οι τηλεοπτικές, που μας περνούν για ούγκανους. Το χειρότερο είναι ότι όλες αυτές τις πληρώνουμε εμείς από ότι φαίνεται και χωρίς να μας ρωτήσουν μάλιστα. Τζάμπα μάγκες.
Αντίστοιχη περίπτωση είναι και με τα Super Market που βομβαρδιζόμαστε για τις "καταπληκτικές προσφορές" τους σε 3-4 προϊόντα. Για τα άλλα 1000 προϊόντα κιχ. Αν συγκρίνεις τις τιμές τους με τις αντίστοιχες ενός Super Market που δεν κάνει διαφήμιση (ένα είναι) τότε καταλαβαίνεις ποιος πληρώνει την προβολή τους...

17 Ιουνίου 2019