Όταν πηγαίναμε και μεις σχολείο, ένα από τα μαθήματα που κάναμε μέχρι να το βγάλουμε, ήταν τα Θρησκευτικά. Γενικά με τους καθηγητές θυμάμαι δεν είχαμε καμιά επαφή πέρα κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Τότε δε μας απασχολούσε αλλά μας απασχολούσαν κάποιες αντιφάσεις. Η πιο χτυπητή ήταν ότι η θρησκεία και η επιστήμη όχι μόνο δε συγκρούονται αλλά αλληλοσυμπληρώνονται. Στις εφηβικές ενστάσεις μας, οι απαντήσεις ήταν θολές, μη πω του στυλ "μη μας πρήζεις μη σου ρίξω το βαθμό".
Ένα ακόμα διφορούμενο θέμα ήταν η σχέση τεχνολογίας-εργασίας. Στις εκθέσεις για τη δέσμη (=αρχαίος θεσμός για είσοδο με το σταυρό στο χέρι στο Πανεπιστήμιο) αποτελούσε χαρακτηριστικό θέμα. Και όπως όλα τα θέματα έπρεπε να καταλήξουμε ότι έχει τα καλά και τα κακά του. Ανεξάρτητα αν στο πίσω μέρος του μυαλού μας η τεχνολογία φαινόταν σιγά σιγά να σκιάζει την εργασία.
ΥΓ Σε αυτούς που πάνε τώρα σχολείο και όταν ξεθαμπωθούν από τον ηλιόλουστο καιρό και τις καφετέριες, με αυτό το αφορολόγητο, αυτόν τον ΦΠΑ, τη φορολόγηση στις επιχειρήσεις στο 29% και τις αντιφάσεις που αναφέρθηκαν δεν ξέρω τι θα γίνει.
Ένα ακόμα διφορούμενο θέμα ήταν η σχέση τεχνολογίας-εργασίας. Στις εκθέσεις για τη δέσμη (=αρχαίος θεσμός για είσοδο με το σταυρό στο χέρι στο Πανεπιστήμιο) αποτελούσε χαρακτηριστικό θέμα. Και όπως όλα τα θέματα έπρεπε να καταλήξουμε ότι έχει τα καλά και τα κακά του. Ανεξάρτητα αν στο πίσω μέρος του μυαλού μας η τεχνολογία φαινόταν σιγά σιγά να σκιάζει την εργασία.
ΥΓ Σε αυτούς που πάνε τώρα σχολείο και όταν ξεθαμπωθούν από τον ηλιόλουστο καιρό και τις καφετέριες, με αυτό το αφορολόγητο, αυτόν τον ΦΠΑ, τη φορολόγηση στις επιχειρήσεις στο 29% και τις αντιφάσεις που αναφέρθηκαν δεν ξέρω τι θα γίνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου