Θυμάμαι πριν χρόνια την ταλαιπωρία που είχαμε τραβήξει με τη Forthnet. Τώρα μια άλλη εταιρία του κλάδου λειτουργεί με βρώμικο τρόπο.
Στα συμβόλαια ξέρουμε για τα ψιλά γράμματα. Τα διαβάζεις και υπογράφεις. Η Wind όμως το απογείωσε: έστειλε σε ανύποπτη στιγμή μέσα σε έναν απλό λογαριασμό στο κάτω μέρος της σελίδας με ψιλά και δυσδιακριτα γράμματα, κάτι που ξεκινούσε για προσφορά. Όσο διαβάζει κάποιος σε ένα φυλλάδιο από σουβλατζιδικο τις προσφορές τόσο θα καθίσει να δει μέσα σε εκατοντάδες αριθμούς τι εννοεί. Δείτε την εικόνα του post και θα καταλάβετε.
Στα συμβόλαια ξέρουμε για τα ψιλά γράμματα. Τα διαβάζεις και υπογράφεις. Η Wind όμως το απογείωσε: έστειλε σε ανύποπτη στιγμή μέσα σε έναν απλό λογαριασμό στο κάτω μέρος της σελίδας με ψιλά και δυσδιακριτα γράμματα, κάτι που ξεκινούσε για προσφορά. Όσο διαβάζει κάποιος σε ένα φυλλάδιο από σουβλατζιδικο τις προσφορές τόσο θα καθίσει να δει μέσα σε εκατοντάδες αριθμούς τι εννοεί. Δείτε την εικόνα του post και θα καταλάβετε.
Και μετά σου δίνει ένα μήνα να ακυρώσεις το συμβόλαιο. Αλλιώς πρέπει να πληρώσεις τα γαμησιάτικα της ακύρωσης. Αν αυτό το έντυπο και ο τρόπος δεν είναι κοροϊδία και π**τια τότε τι είναι;
Η "εξυπηρέτηση" του 13800 ήταν να σε χρεώνουν βάζοντας σε στην αναμονή και του καταστήματος της Τούμπας, μια εριστική σχεδόν προσβλητική αντιμετώπιση. Τέτοιες συμπεριφορές δεν πέφτουν κάτω. Αντίθετα θα "ανέβουν" όπου μπορούν.
ΥΓ Έγιναν όπως τα περιγράφει ο ομοιοπαθής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου