23 Ιουλίου 2009

In the summertime

Περιμένοντας να ξεκινήσουν και με τη βούλα οι διακοπές, συνεχίζεις λες και δεν άλλαξε κάτι από τότε που είχες φουλ ωράριο. Μέσα στους προβληματισμούς προστίθεται το που θα είσαι κάθε ΣΚ, σε ποιο μπιτσόμπαρο θα λιαστείς κλπ :P Κόσμος πάει, κόσμος έρχεται, όπου και να βγεις γίνεται πανικός. Το χειμώνα όλοι αυτοί σπίτια τους ήταν και έβλεπαν Λάκης ο Γλυκούλης; :@
Μετά την οικονομική κρίση που έχει πλήξει τον τουρισμό (άντε βρες δωμάτιο στις Κυκλάδες), τη χοιρογρίπ (όπως τη λένε στην Επανομή), κοπανάνε και κάτι τελευταία φορομπιχτικά μέτρα για τα τέλη κυκλοφορίας. Φόροι για να κλείσουμε καμιά τρύπα, αλλά η Μαύρη Τρύπα στο τέλος θα μας καταπιεί όλους.
Ο γκρινιαροRadikal είπε να κατέβει να δει κάτι φλωρογάλλους και τους Black Sabbath με Dio. Εννοείται ότι οι Αθηναίοι φίλοι του λάκισαν, το Roulaki υπαναχώρησε αλλά πάλι καλά υπάρχουν οι θαυμαστές των Faded Line που θέλουν να συνοδεύσουν το ίνδαλμα τους...
Σε αυτά τα γενέθλια πήρα αρκετά δώρα και όλα ήταν πραγματικά πολύ καλά. Ρούχα, gadget, ρολόι. Thanks και διαδικτυακά.

10 σχόλια:

Nick είπε...

Ποιοι fan; Ούτε ένα σχόλιο δεν έχω στο blog [ούτε από σένα]! Τζάμπα, τζάμπα τους επανασύνδεσα τους Faded, τώρα η δισκογραφική ζητάει τα λεφτά της πίσω! :@

Οι φόροι είναι για να καλυφθούν τα ελλείμματα των εκατομμυρίων δημοσίων υπαλλήλων...

Χατζηάχρηστος λέγομαι. Όχι gkrinioradikal.

Anton είπε...

Σιγά μη λέγεσαι και Χατζηχρήστος :P Τα ελλείμματα των δημοσίων υπαλλήλων, οι μίζες, η διαφθορά παντού.

Nick είπε...

Το δικό μου δώρο ούτε το αναφέρεις ε; Νταξ ρε, νταξ να πουμε...

Και φλώροι οι Γκοζιρά;

Και έχει δίκιο το Χάτζη υποδηλώνει κάποιον που επιτέλεσε το hadj τουλάχιστον τρεις φορές, εγώ είμαι άπειρα άχρηστος. Στο λήμμα άχρηστος έχουν μια φωτογραφία μου...

:@

Nick είπε...

Α ναι! Και roulaki ΦΤΟΥ ΣΟΥ! :@

roulaki είπε...

Come on Nick! Βάλτα στη ζυγαριά. Από τη μια ο Dio (για τον οποίο έχω βάσιμες ελπίδες ότι θα πεθάνει υπέργηρος και θα συνεχίσει να δίνει συναυλίες στην Ελλάδα κάθε χρόνο ως τα 83 του) και από την άλλη 3ήμερο στη Λευκάδα με το μωρό, εν μέσω καύσωνα μάλιστα. Τι να κάνω, είμαι επιρρεπής στους πειρασμούς!

PS. Το κομμάτι δεν το άκουσα ακόμη, όπως και όσο θα ήθελα να το ακούσω, για αυτό απέφυγα τα σχόλια. Θα επανέλθω στο blog σου από βδομάδα.

Anton είπε...

Με δυο λόγια το φιλόμουσο roulaki πουλάει το metal για τα τεκνά.
Βρε που πάμε;..

Nick είπε...

@roulaki

ΟΝΕΙΔΟΣ. Ο Dio δάκρυσε...

Captain_nemo είπε...

Ρε ελατε Λημνο! Δόξα το θεό έχουμε καλά μπιτσόμπαρα..
χαχαχ
@ Nick
είπαμε τα βίντεο εγώ εε?

Nick είπε...

@Nemo
Άμα φέρεις πολλές κοπελούδες με καυτά σορτσάκια :@

Captain_nemo είπε...

ρε σε έχω, ότι θες .. κοπέλες με σορτάκια, σπαθιά και αλυσίδες κιθάσες και τσεκούρια.. Τα πάντα όλα!!! χαχαχ