16 Σεπτεμβρίου 2010

Πρήξιμο

Ενώ δεν έγραφα καθόλου σχεδόν τον προηγούμενο μήνα, εδώ και μέρες ασχολούμαι αρκετά με το blog. Είναι επειδή έχω DSL μετά από 5 μήνες. Είναι που μου ρχεται να γράψω. Είναι που είμαι σε φάση σχολείο-σπίτι, σπίτι-σχολείο και δεν έχω κυκλοφορήσει-συναναστραφεί με την πόλη. Έτσι πρήζω όσους παρακολουθούν το blog και τα χέρια μου από την πληκτρολόγηση :O
Είναι παράδοξο που σε στέλνουν κάπου που είναι μακριά από κει που θα θελες αλλά δεν έχουν ώρες να συμπληρώσεις ωράριο. Το φίλτατο roulaki δεν ξέρω αν ταλαιπωρείται ακόμα με μειωμένα ωράρια. Και ακόμα πιο παράδοξο που στα ΕΠΑΛ εξαρτάται από πόσα παιδιά θα δηλώσουν μια ειδικότητα για το εάν θα έχουν ώρες κάποιες από αυτές. Άντε εγώ είμαι περαστικός αλλά είναι λυπηρό να βλέπεις μεσήλικες να προσυλητίζουν παιδάκια για να μαζέψει άτομα η ειδικότητά τους. Δεν ασχολούμαι σε αυτό το επίπεδο αλλά αν πάνε να με κάνουν μπαλάκι, τότε θα τα πούμε.
ΥΓ Μου κάνει εντύπωση που τα περισσότερα παιδιά θέλουν να φύγουν από τον τόπο τους. Αλλά αυτό είναι για άλλο post.

3 σχόλια:

Captain_nemo είπε...

αυτό με τα παιδιά που θέλουν να φύγουν από τον τόπο τους είναι μια πραγματικότητα, κι εγώ από αυτά τα παιδιά είμουν , αλλά όχιι γιατί δεν μου αρεσε το μέρος όπου κατάγομαι , αλλά οι άνθρωποι που μένιυν σ αυτό και τα μικρά μυαλά τους..

roulaki είπε...

Ταλαιπωρία δεν είναι το μειωμένο ωράριο, ταλαιπωρία είναι να είσαι σε 2 χωριά στις διαμετρικά αντίθετες άκρες του νομού! Και ειδικά στο ένα σχολείο, δεν φτάνει που κάνω 1,5 ώρα να φτάσω μέσα από χαράδρες και φαράγγια, είναι όλοι (άντε υπερβάλλω, οι περισσότεροι) εκνευριστικοί! Και να μη θες να τσακωθείς και να γίνεις κατίνα, αναγκάζεσαι. Ήθελαν να με κουβαλήσουν να κάνω 8 ώρες μοιρασμένες σε 4 μέρες, γιατί δεν τους έβγαινε αλλιώς το πρόγραμμα ώστε να ξεκουράζονται μια μέρα ανάμεσα στη βδομάδα! Έλεος! Και μιλάω για τους μόνιμους εκεί που έχουν όλοι (υποτίθεται) πλήρες ωράριο. Προβλέπω ως το τέλος να γίνουμε μαλλιά κουβάρια!

Για τις πρακτικές που λες, είναι η κολλητή μου από πέρσι σε ΕΠΑΛ και το τι γίνεται δεν περιγράφεται. Όπως είπες, προσηλυτισμός κανονικός.

Anton είπε...

Ου μπλέξεις με δημόσιους υπάλληλους.