7 Ιανουαρίου 2011

Γιορτές

Δυο βδομάδες καθισιό πέρασαν και ούτε που το κατάλαβα. Όταν περνάς καλά, ο χρόνος κυλάει πιο γρήγορα αλλά εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Ανασκόπηση για αυτές τις μέρες δεν έχει, όπως και για το 2010. Είτε γιατί είναι πολλά τα συμβάντα και βαριέμαι να τα γράφω είτε γιατί δεν είμαι celebrity για να απασχολούν και πολλούς. Δύο πράγματα όμως μου μένουν:
Καταρχήν ότι πολύς κόσμος συμμαζεύεται. Δηλαδή παντρεύεται, αρραβωνιάζεται, καταλήγει με ποιον θα είναι. Στο περιβάλλον μου βρίσκονται άρα λογικό είναι να μου κάνει κάποια εντύπωση (αναμένω σχόλια για αποκατάσταση μου κλπ :P).
Το δεύτερο είναι ότι έπεσε πολύ κατάχρηση. Όχι τόσο σε ποτό (αν και σχεδόν καθημερινά κάτι θα πινα) όσο σε φαΐ. Δυο φορές αναγκάστηκα να ανοίξω κουμπί από το παντελόνι αφού έφτασα σε σημείο σκασμού. Το "από Δευτέρα δίαιτα/αποτοξίνωση" πρέπει να γίνει πράξη καθώς τόσο κρέας και γλυκά ήταν χωρίς προηγούμενο για τόσες μέρες. Και ακόμα τρώω...

 
Η φωτογραφία συνδυάζει και τα δύο :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: