11 Απριλίου 2012

Case study

Έστω ότι έχω μία ταβέρνα. Λόγω της άσχημης κατάστασης έχω μπει αρκετά μέσα. Αν είχα κάνει καλύτερη διαχείριση τα πράγματα θα ήταν καλύτερα αλλά δεν είμαι και ο καλύτερος επαγγελματίας. Για να αντιμετωπίσω την κατάσταση θα μπορούσα να κάνω διάφορα όπως να μειώσω τα λειτουργικά και τα πάγια έξοδα. Να περιόριζα δηλαδή κάποια έξτρα έξοδα ακόμα και να μειωνόταν οι αποδοχές του προσωπικού. Άσχημο αλλά άμα δεν γίνεται αλλιώς; Και τι κάνω; Αποφασίζω να αυξήσω τις τιμές των πιάτων για να καλύψω την χασούρα. Ποιος είμαι;
  1. ιδιοκτήτης σε περιοχή μακριά από τον κόσμο που δεν έχω επαφή με την πραγματικότητα;
  2. ιδιοκτήτης δήθεν εστιατορίου που όσο ανεβάζω τις τιμές, οι πελάτες νομίζουν ότι πηγαίνουν κάπου high;
  3. η ΔΕΗ;

3 σχόλια:

Leonidas είπε...

Πες τα χρυσόστομε!!!

Mousel είπε...

Αν είσαι η ΔΕΗ τότε έχεις την ταβέρνα σε ένα μέρος που εφόσον κάποιος θέλει να φάει δεν έχει άλλη επιλογή από το να έρθει σε εσένα. Ατυχές το παράδειγμα...

Anton είπε...

Άμα δε νιώθεις από trolling μην το προσπαθείς.