20 Φεβρουαρίου 2014

Homeland

Όσοι το είχαν δει, είχαν κολλήσει. Εμένα πάλι μου έβγαζε πολύ Αμερική και δεν με τραβούσε. Και ο Alpha που έδειξε τον πρώτο κύκλο, την ώρα που το έδειχνε και μέσα στις διαφημίσεις χανόταν.
Σπίτι έχω ελεύθερο χρόνο και από το να έχω την τηλεόραση να παίζει ό,τι να ναι, είπα να το ξεκινήσω.
Στο διά ταύτα μιλάμε για μία από τις καλύτερες σειρές που έχουν βγει, με φοβερή πλοκή, ανατροπές, πρωταγωνιστές που σε κερδίζουν. Οι σκηνές στη Μέση Ανατολή είναι τόσο αληθινές και σε συνδυασμό με το τι συμβαίνει, είναι λες και παρακολουθείς μια πραγματική κατάσταση.

ΥΓ Επειδή έβλεπα πολλά επεισόδια κάθε βδομάδα, δε μπορώ να πω ότι μου φάνηκε να υστερεί κάποιος από τους τρεις κύκλους.

2 σχόλια:

Nick είπε...

Προς ενημέρωση των αναγνωστών παραθέτω ότι το είχες χαρακτηρίσει "homoland". :p

Anton είπε...

Σωστά, ενώ έπρεπε να πω το Strike Back homoland