18 Ιουνίου 2018

Don't let me be misunderstood

Δυο πράγματα για τον εαυτό μας τα γνωρίζουμε. Θυμάμαι που ένας συμφοιτητής ζήλευε το μαλλί μου. Με τρίχες ασχολούμασταν, που το βρήκε καλό και στρωτό ο θεός κι ψυχή του. Εδώ και χρόνια έχω ένα μούσι. Καμιά σχέση με στρωτό, πυκνό σαν του Ποσειδώνα να πούμε. Κάποιος βρέθηκε να πει ότι δεν έχει τόσο καλό σαν και το δικό μου. Με τρίχες ασχολούμαστε και σήμερα φαίνεται.
Προχθές έκανε εντύπωση η σωστή στάση που έχω στο σώμα. Με ελαφρά σκολίωση, εδώ γελάμε. Και πάμε στη συμπεριφορά. Εκεί είναι που πολλοί μπορεί να νομίζουν ότι τους μιλάει ένας εξασφαλισμένος, αξιοζήλευτος, δε σηκώνω μύγα στο σπαθί μου τύπος. Ίσως και γελοίος γιατί αστειεύεται και τρολάρει στις περισσότερες περιπτώσεις.
Να μην το αναλύσουμε και περιαυτολογήσω. Αν από τα εμφανή και τις τρίχες βγάζεις λάθος συμπεράσματα, τι να περιμένεις με τα βαθιά και εσωτερικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: