24 Δεκεμβρίου 2018

Respect, walk

Θα μπορούσα να σταθώ μόνο στην κλάψα. Αλλά περί αυτού έχω κάνει ένα ολόκληρο άρθρο. Όταν κοιτάς πολύ μεγαλύτερα οικονομικά μεγέθη από μένα. Όταν τα εισοδήματα σου μέσα στη χρονιά είναι (δικαίως ή αδίκως) πολλαπλάσια των δικών μου. Ε τότε δε μπορείς να αναφέρεσαι σχεδόν υποτιμητικά στο πόσο δουλεύω. Δεν ξέρεις καν τι κάνω, δεν ξέρεις καν πως είμαι εκεί, δεν ξέρεις την αβεβαιότητα του. Αλλά για σένα μόνο εσύ δουλεύεις. Δεν θα καθίσω ποτέ να αμφισβητήσω αν δουλεύεις. Πρώτον γιατί το κάνεις για την τσέπη σου και δεύτερον γιατί αντί να κοιτάς αυτούς που είναι από πάνω σου κοιτάς αυτούς που (μάλλον) είναι από κάτω σου.
Οι τωρινές καταστάσεις από τη μια και η εμπειρία από τις παρελθοντικές μου συγκρούσεις μου δείχνουν ότι πρέπει να συγκρατηθώ. Προέχουν μεγαλύτερα πράγματα από το μικρό σου μυαλουδάκι. Αυτό όμως δεν πάει να πει ότι τώρα δε θα σε βάλω στη θέση σου με το γάντι. Ούτε ότι όταν έρθει η ώρα δεν θα σε κανονίσω με το δικό μου τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: