25 Φεβρουαρίου 2020

Deal with the devil

Από τη δουλειά μου δεν πρόκειται να γίνω πλούσιος ούτε να ανέλθω στην ιεραρχία ούτε να αναγνωριστώ αν κάνω κάτι ούτε να μου κόψουν το μισθό αν δεν κάνω τίποτα. Το μόνο που μου έχει κολλήσει στο μυαλό εδώ και 9 χρόνια είναι να φύγω από το σχολείο που είναι η οργανική μου. Σαν το Σίσυφο όμως αυτό δεν έχει γίνει. Πάντα με άλλες καταστάσεις και εξελίξεις. Είναι τόσο γραφική η φάση πλέον που πάει στη φάση του μεταφυσικού. Αφού λέω ότι ίσως για κάποιον σκοπό δε γίνεται.
Το τελευταίο (μεγάλο) διάστημα γυρνάει ξανά στο μυαλό μου πως θα τα καταφέρω. Πρόσεξα ημερομηνίες και έκανα συμφωνία με το διάβολο. Η εξέλιξη θα είναι η γνωστή. Ο διάβολος δε χαρίζει. Πλέον πρέπει το αύριο να είναι διαφορετικό και η στάση μου αλλιώτικη. Και το μυαλό μου θα καθαρίσει και οι άλλοι θα με αντιμετωπίσουν αλλιώς. Ακόμα και ο Σίσυφος θα το χε πάρει απόφαση. Άντε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: