12 Ιουνίου 2021

Επαγγελματικά

Κάπου έχω σημειωμένη την κατηγορία επαγγελματικά γιατί δεν  πρέπει να επαναπαύεσαι. Όχι ότι σημειώνω κάποια ανέλιξη ή αποκτώ προσόντα αλλά αυτά θέλουν σοβαρή προσπάθεια. Εγώ είπα ότι απλά δεν επαναπαύομαι... 

Φέτος λοιπόν το ωροσκόπιο μάλλον έλεγε ότι στα επαγγελματικά θα τα πάω καλά. Έτσι κατάφερα με διάφορες αλχημείες να εξασφαλίσω τη διεξαγωγή εξ αποστάσεως μαθημάτων. Μαθημάτων που δεν θέλουν τη φοβερή περσινή προετοιμασία. Και κυρίως έγινε το αναπάντεχο: Δέκα χρόνια έκαναν να πάρουν την Τροία και τόσα μου πήρε εμένα να φύγω επιτέλους από την κωλοοργανικη μου. Το είχα πάρει απόφαση ότι δεν θα γίνει. Τελικά δεν χρειάστηκαν συμφωνίες με το διάβολο. Απεταξαμην. 

Πλέον με καθαρό μυαλό όλο το καλοκαίρι, πάντα θα κουβαλάω αυτή την ταλαιπωρία ως εμπειρία, πριν πάω να γκρινιάξω σα δημόσιος υπάλληλος.

ΥΓ Δυστυχώς δεν έλεγε το ωροσκόπιο ότι σε όλους τους τομείς θα τα πάω καλά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: