17 Σεπτεμβρίου 2006

Wake me up when September ends

Εγκατέστησα ένα πρόγραμμα για να κάνω πιο εύκολα και άνετα post στο blog. Είναι ένα κίνητρο να γράφω πιο συχνά. Για πέταμα είναι. Όποιος θέλει πληροφορίες για να μη κάνει το λάθος να το βάλει εδώ είμαστε. Λοιπόν επειδή μου φαίνεται όλα μαύρα τα βλέπω γύρω μου (ακόμα και το χρώμα του blog μου να φανταστείτε :P) και επειδή επηρεάστηκα από το πολιτικό περιβάλλον, είπα να κάνω προγραμματικές δηλώσεις. Μετά από σκέψη λίγων δευτερολέπτων αποφάσισα τα εξής:
1. Φτάνει όσο βιογραφικά έστειλα. Αν συνεχίσω έτσι θα με καταγγείλουν ότι στέλνω spam mail.
2. Τέλος η ακρόαση αθλητικών ραδιοφωνικών εκπομπών (εντάξει με εξαίρεση την Πίπα της Ειρήνης). Θα ασπαστώ πλήρως την άποψη του Eco περί αθλητισμού και θα ησυχάσουν τα αυτιά μου.
3. Τέλος οι σπατάλες. Το ταμείο είναι μείον και αν δεν περιορίσουμε τους καφέδες αξίας 4€ και τα ουζερί αξίας 11€ και βάλε μόνο με με αμερικανική βοήθεια θα την παλέψουμε. Το έπιασες το υπονοούμενο, ε;
4. Πολλά τέλος είπα. Το project μετατροπής σημαντικού μερους της δισκοθήκης μου σε μορφή mp3 (με ταυτόχρονη εύρεση των εξώφυλλων) είναι σε καλό σημείο. Άντε να πάρω και ηχεία.
5. Το 4. οδηγεί στην παλιά καλή συνήθεια να γράφω καμιά δισκοκριτική. Έτσι είτε θα κάτσω να γράψω για φρέσκιες ενδιαφερουσες κυκλοφορίες ή για δίσκους (από το 1970 και μετά) που κάτι λένε. Όσοι πιστοί ρίξτε μια ματιά. Οι υπόλοιποι προσπεράστε
Αυτά. Τα υπόλοιπα στην πορεία. Α και wake me up when September ends!


5 σχόλια:

Nick είπε...

Ωραίο post. Βέβαια για τα 2,3,4 σε εκληπαρώ αιώνες. Έρχεσαι στα λόγια μου, όπως θα έρθεις και για την κάρτα μνήμης για το κινητό. :@

Α ναι, να ξέρετε ότι ο τίτλος είναι από το American Idiot των Green Day, ένα δίσκο που όταν του είπα ότι είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ είπε "οι Green Day είναι πούστρες" :!

Ο Σεπτέμβριος είναι ιστορικά άθλιος μήνας, είναι σκατά. Εμένα πάντα με αγχώνει και φέρνει διάφορες δυσάρεστες αναμνήσεις...

Anton είπε...

Και επαναλαμβάνω: οι Green Day είναι πούστρες! Απλά ταιρίαζει ο τίτλος γιατί πάντα εξελίσσεται στον πιο δύσκολο από κάποια άποψη μήνα.

1)τις έχω γευτεί
2)είναι αρρώστια
3):D
4)την έχω πατήσει στο πρόσφατο παρελθόν
5)θα γράφουμε για metal ε?

υ.γ μην κάνει το λάθος για το ν91 τώρα που προλαβαίνεις

Nick είπε...

Έν ποστ το μήνα θα κάνεις από δω και πέρα; Και άλλους κοροιδεύαμε... Αχχχ... Αλλά έτσι είναι...

Ανώνυμος είπε...

Ξυπνα ρεεεε. Ωρίστε φαγώθηκες, πάει ο Σεπτέμβρης. Καλό μήνα αν και δεν το κόβω να διαφέρει απ' τον προηγούμενο. Same shit different day που λέμε.

Για το 1 τι να σου πω ρε φίλε, τα πράγματα είναι απογοητευτηκά γενικότερα. Και μετά σου λένε ότι η ανεργία έπεσε κάτω του 9%. Καλά για μαλάκες μας περνούν? (ρητορική ερώτηση)

Βέβαια προσφάτως αναδείχτηκε το μεγαλείο της ελληνικής οικονομίας και πιστεύω ότι έδωσε στον καθένα μας νέα ώθηση και τελος πάντων ένα στόχο για το μέλλον. 25% του ΑΕΠ από τα πουτανιά, το λαθρεμπόριο και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Εγώ θα το στρώσω το σχέδιο Μάρσαλ αλλά ο Αλογοκαπότας το έδωσε το στίγμα.

Εμπόριο. Όπλα, τσιγάρα, πουτάνες, ναρκωτικά, off shore εταιρίες. Ρίσκαρε το λιγάκι.

Nick είπε...

Ρε Βάγγο από το δεύτερο ετός παρακαλάω όσους ξέρω να ασχοληθούμε με την παραοικονομία! 25% του ΑΕΠ είναι αυτό! Αλλά δεν με ακούνε... :@