19 Αυγούστου 2007

Σύρος (αλλά και Μύκονος και Τήνος)

Έξι μέρες στις Κυκλάδες μπορεί να μην ήταν πολλές αλλά σίγουρα ήταν γεμάτες. Είδαμε σχεδόν όλα όσα θέλαμε να δούμε, γυρίσαμε σε τρία νησιά, δοκιμάσαμε τις σπεσιαλιτέ τους, κάναμε μπάνιο στις παραλίες τους, περπατήσαμε στα καλντερίμια τους και ούτω καθεξής. Θα μπορούσα να γράψω πολλά ή να βάλω και αρκετές φώτο αλλά δεν είναι αυτό το νόημα. Ακολουθούν μερικές σύντομες εντυπώσεις.
Ημέρα 2η: Πρώτη μέρα στην Σύρο και συγκεκριμένα στην Ερμούπολη. Πολύ όμορφη πόλη που θυμίζει περισσότερο Κέρκυρα παρά Κυκλάδες. Από το λιμάνι διακρίνονται δύο λόφοι, ο ένας των Καθολικών και ο άλλος τον Ορθόδοξων (όπως κατάλαβα). Επειδή ήταν νωρίς όμως αφήσαμε τις περιηγήσεις για αργότερα και κατευθυνθήκαμε προς την παραλία της Αζόλιμνου. Όχι κάτι ιδιαίτερο. Κοινό χαρακτηριστικό των παραλιών της Σύρου είναι ότι είναι μικρές και ως συνέπεια δύσκολο να βρεις ξαπλώστρα. Καλό το δωμάτιο. Το βράδυ είχε συναυλία Raining Pleasure στην κεντρική πλατεία.
Ημέρα 3η: Από το πρωί πήραμε τους δρόμους για να δούμε τα ωραία της Ερμούπολης. Περιποιημένα κτίρια ως επί το πλείστον, με τα παραδοσιακά και τους ναούς να ξεχωρίζουν. Από τιμές μου φάνηκαν φυσιολογικές τόσο για φαΐ όσο για όλα τα υπόλοιπα. Εξυπηρετικές και οι συγκοινωνίες με δωρεάν αστικό κάθε 20 λεπτά. Μπάνιο στις Αγκαθωπές (με περπάτημα μες τον ήλιο) οι οποίες είναι αξιοπρεπής.
Ημέρα 4η: Την τιμητική της είχε σήμερα η Άνω Σύρος, ο πρώτος λόφος που λέγαμε. Σαν την παλιά πόλη της Ερμούπολης μου έκανε. Γραφικά σοκάκια, καθολικές εκκλησίες (όχι τεράστιες σαν τις ορθόδοξες), όμορφη θέα.Πιείτε τον καφέ σας σε ένα από τα δύο καφέ, σιγοτραγουδήστε την Φραγκοσυριανή και κατηφορείστε για μπανάκι (στο Κίκι αυτή τη φορά). Το βράδυ έχει καλές ταβερνούλες μέσα για αναπλήρωση των χαμένων θερμίδων.
Ημέρα 5η: Δεκαπενταύγουστος σήμερα και δε λέει να κινηθούμε προς Τήνο. Καλύτερα Μύκονο λοιπόν! Όμορφη η χώρα της με τα παραδοσιακά σπιτάκια και καλντερίμια. Πολύς κόσμος με 9 στους 10 ξένους. Πανάκριβο το φαγητό και οι ξαπλώστρες αλλά τι να κάνεις Μύκονος είναι. Φτάσαμε κοντά στο Super Paradise αλλά δεν ήμασταν έτοιμοι ψυχολογικά για το υπέρτατο ξεφάντωμα :P Παράπονο: ούτε έναν επώνυμο δεν είδαμε :@
Ημέρα 6η: Μία μέρα μετά η Τήνος είναι μια χαρά. Επιβλητική η εκκλησία και ωραία από μουσειακής άποψης. Χαιρέτισα την εικόνα αλλά η αλήθεια ήταν ότι δε φαινόταν από τα κοσμήματα. Γενικά δε μου έκανε πολύ καλή εντύπωση το νησί καθώς δεν έχει κανένα φοβερό αξιοθέατο, ενώ είναι και αδικαιολόγητα ακριβό. Όλη η Τήνος από την εκκλησία ζει.
Ημέρα 7η: Ένα πέρασμα από το αρχαιολογικό μουσείο πριν τη μεγάλη ανάβαση στο δεύτερο λόφο. Πάλι καλά μας αποζημίωσε η θέα από το ναό της Αναστάσεως. Το τελευταίο μπάνιο ήταν στη Βάρη. Ένας μικρός κολπίσκος με αρκετή νεολαία. Επιστροφή για τσιμπολόγημα (σαν τα πουλάκια φάγαμε :P) και επιβίβαση στο πλοίο της επιστροφής. Εις το επανιδείν!

ΥΓ Η πρώτη και η τελευταία μέρα ήταν ταξίδι