21 Ιουνίου 2010

Ο σατανισμός στη μουσική ροκ

Πριν καιρό, μου έδωσε το εν λόγω βιβλίο μια συνάδελφος από το σχολείο. Πήρε αφορμή επειδή στο αμάξι που πηγαινοερχόμαστε τους βάζω συχνά metal. Μου ζήτησε λοιπόν να το διαβάσω πριν το απορρίψω. Προσπάθησα και γω να το αντιμετωπίσω σοβαρά γιατί πρόκειται για μια γυναίκα που θεούσα και κολλημένη δεν τη λες.
Από που να το πιάσεις όμως; Το κοίταξα από δω, το κοίταξα από κει, μήπως έχει κάποιο ψήγμα σοβαρότητας. Πρόκειται για βιβλίο γραμμένο από ανθρώπους κολλημένους και πωρωμένους χωρίς ίχνος επαφής με την πραγματικότητα. Μου θύμισε βιβλία εποχής 80 όταν το rock και το metal ήταν κάτι άγνωστο. Πάντως τόσο γέλιο με βιβλίο είχα καιρό να βγάλω. Ακολουθούν χαρακτηριστικά αποσπάσματα:


o Τα αρχικά του ονόματος AC/DC σημαίνουν Anti-Christ/Death to Christ.
o Τα αρχικά του ονόματος Kiss σημαίνουν Kings in Satan ‘s Service.
o Το συγκρότημα ΑΒΒΑ δε γράφει έτσι τη λέξη στα εξώφυλλα των δίσκων αλλά με αντεστραμμένο Β που σημαίνει φυσικά το αντίθετο, δηλαδή Πατέρας του Σκότους.
o O δίσκος του Prince έχει σαν εξώφυλλο τη νυχτερίδα του Μπάτμαν, το σύμβολο αυτό των σατανιστών.

ΥΓ Και για όποιον θέλει κάτι παραπάνω κυκλοφορούν από τις ίδιες εκδόσεις: Το Παιχνίδι των πονηρών με τα Πόκεμον και Η Απειλή του Yu-Gi-Oh!, Χούλιγκανς και καμικάζι – ένα καυτό κοινωνικό πρόβλημα :D

5 σχόλια:

Nick είπε...

Επειδή το είχα δει από κοντά, πρόκειται απλά για έναν λογοτεχνικό έπος. Μια παρακαταθήκη στην ανθρώπινη γνώση. Το βιβλίο που θα κουβαλούσε ο Eli, αν δεν είχε βρει τη βίβλο σε braille (κάνω spoil για να σας γλιτώσω από τη μαλακία ταινία).

Unknown είπε...

Ε όχι και σύμβολο του σατανισμού ο Batman... όλα κι όλα!!!

ΥΓ. Όντως μεγάλη μούφα ο Eli... Πάντως, all things aside η βίβλος σε braille δεν χωράει με την καμία σε ένα backpack (50+ τόμοι)

engineno9 είπε...

Καλημέρα,

το βιβλίο αυτό μας το έδωσε δώρο στο Γυμνάσιο (ακριβώς 20 χρόνια πρίν!) μια θεούσα καθηγήτρια και πρόκειται περί αριστούργημα ανοησίας. Εμένα πάντως, προσωπικά, αυτό το βιβλίο μόνο καλό μου έκανε γιατί στα 15 μου διάβασα για συγκροτήματα που δεν ήξερα μέχρι τότε και άρχισα να αναζητώ περισσότερες πληροφορίες :-) Σήμερα στα 35 μου και όντας οικογενειάρχης και επαγγελματίας συνεχίζω να ακούω αυτήν την μουσική με το ίδιο πάθος και σε όσους διατείνονται περί της καταστρεπτικής επίδρασης του Rock στις ζωές των ανθρώπων φέρνω παράδειγμα τον εαυτό μου...

Wise_One είπε...

Damn, δεν έτυχε να το διαβάσω... Ε τώρα μ' αυτά που ακούμε διαολιστήκαμε εντελώς, δεν έχουμε πρόβλημα...

Anton είπε...

Νομίζω πρέπει να προμηθευτούμε όλη τη σειρά να τη διαβάζουμε ξαπλωμένοι σε σεζλόνγκ της παραλίας!