23 Αυγούστου 2010

Βγήκα στη σύνταξη

Όσοι με προσέχουν θα χουν ακούσει να χρησιμοποιώ αυτή την έκφραση καθ υπερβολήν για τη δουλειά στο δημόσιο. Μετά από 2 χρόνια ωρομίσθιος, 2 χρόνια αναπληρωτής, με το συν Αθηνά και χείρα κίνει, ήρθε αναπάντεχα ο διορισμός φέτος. Όπως είναι η γενική κατάσταση μιλάμε για την τρύπα της βελόνας. Η περιοχή τοποθέτησης πέφτει μακριά (Αρκαδία) αλλά δεν υπήρχε περίπτωση για κάτι κοντινότερο.
Εγώ το επέλεξα, εγώ το κυνήγησα άρα εγώ θα το λουστώ. Μια καινούργια αρχή, ένας διαφορετικός τρόπος ζωής. Από Σεπτέμβρη ο Seventh (Son of a Seventh Son) ξεκινάει ένα ακόμα κεφάλαιο στην μέχρι τώρα ανήσυχη πορεία του. Καλά να μαστε και έχουμε πολλά ακόμα μπροστά μας.

2 σχόλια:

roulaki είπε...

Wow! I didn'n see that coming! Αναπάντεχο το νέο, αλλά πολύ ευχάριστο! Άντε σιδεροκέφαλος και καλή αρχή! Μην γκρινιάζεις, στην συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία είναι πολύ καλό και θετικό που δεν θα έχεις το άγχος να κυνηγάς τη δουλειά. Στην Αρκαδία και συγκεκριμένα στη Δημητσάνα θα είναι φέτος μια πολύ καλή μου φίλη, με την οποία ήμασταν το χειμώνα που πέρασε μαζί στην Κεφαλονιά. Θύμισέ μου, με ορίζοντα τριετούς παραμονής στην ίδια θέση είναι ο διορισμός τώρα; Μην ανησυχείς, θα περάσεις μια χαρά, έχει αρκετό νέο κόσμο στα σχολεία της ορεινής Αρκαδίας. Κι αν όλα πάνε καλά, μπορεί να σε πετύχω όταν κατέβω να δω τη φίλη μου το χειμώνα! Και πάλι συγχαρητήρια!

Anton είπε...

Thanks. Λογικα δεν θα μαι στα ορεινά αλλά αν έχουμε καλή παρέα θα τα γυρίσουμε τα μέρη. Ναι, κανονικά με τέτοια προοπτική είναι.
Καλή αρχή και σε σένα στα Ζαγοροχώρια