12 Ιανουαρίου 2014

Μάικλ Ντάγκλας

Πέρα από τον χαρακτήρα σου η δουλειά σου σίγουρα παίζει ρόλο στο πως αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις. Αν σου προκαλεί εκνευρισμό και άγχος τότε θα υπάρξουν περιπτώσεις μέσα στη μέρα που θα το βγάλεις. Η δική μου φέτος πέρα από το ότι ευχάριστη δεν τη λες, θεωρώ ότι παίζει ρόλο στο να στέκομαι σε πράγματα που πάντα μου την έδιναν αλλά πλέον με εκνευρίζουν.
Φαγητό: από παλιά όταν πας κάπου και με το που φέρνουν ένα πιάτο ορμάνε σα τα λιγούρια μου προκαλούσε δυσαρέσκεια. Τώρα ίσως πω και ένα "χαλαρά ρε παιδιά"
Συνεννόηση: όταν στέλνεις ένα μήνυμα του στυλ "12 στην Αριστοτέλους" για να συνεννοηθείς και σε ρωτάνε. Ούτε διοργανωτής εκδηλώσεων είμαι, ούτε θα πρέπει να εξηγώ τη σημαίνουν οι λέξεις "12", "Αριστοτέλους". Θα τα πάρω αλλά δε θα βρίσω
Ο άλλος θέλει να είναι το επίκεντρο: είτε μιλώντας συνέχεια είτε έχοντας γνώμη για οτιδήποτε είτε λέγοντας μαλακίες. Για κάποιο διάστημα θα σε ανεχτώ, μετά θα σε ειρωνευτώ άμα πας να μου την πεις θα την ακούσεις.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ωχ αυτή η συννενόηση ρε φίλε... Την έχω πάθει τόσο πολλές φορές που έχω πια αποκτήσει ανοσία. Μα είναι δυνατόν 26 χρονών άνθρωποι να μη μπορούν να κανονίσουν ένα απλό πράγμα;

Δε νομίζω ότι πάντα είναι για το επίκεντρο. Απλά ο άλλος θέλει να έχει γνώμη για τα πάντα, ακόμα κι αν δεν ξέρει για το θέμα. Και πάει να περάσει τη δική του άποψη. Wtf?

Anton είπε...

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Και αν έχεις γνώμη επειδή άκουσες και είδες στο ιντερνέτ, τότε σώθηκες.