11 Νοεμβρίου 2007

Κούραση...

Δεν ξέρω πως τα χω κανονίσει με τα μαθήματα αλλά αν και έχω αρκετές ώρες (ως πολλές θα λεγα) έχω ελεύθερο το ΠΣΚ. Τι καλύτερο; Ειδικά αν έχεις και καλή παρέα το περνάς πολύ καλά. Έτσι να αποδώσω τα εύσημα στα φιλαράκια μου για τις εκδηλώσεις. Να ζητήσω και κατανόηση από 2-3 που δεν πρόλαβα να δω αλλά μέσα στη βδομάδα θα τα πούμε. Βέβαια υπάρχουν και τα αρνητικά, ότι δηλαδή έφυγαν αρκετά λεφτά αλλά και δεν ξεκουράστηκα καθόλου. Χαλάλι όμως.

ΥΓ Περάσαμε και από τον Ατρόμητο. Όγιος ο Θεός, Όγιος ισχυρός...
ΥΓ 2 Κατά μία έννοια αυτό το post είναι και εξιλεωτικό για τη φασαρία που προξένησε αυτό
ΥΓ 3 Στη φώτο οι υπερσύγχρονοι υπολογιστές που έχω σε ένα σχολείο...

3 σχόλια:

Anton είπε...

Ένα χαλαρό post έκανα και δε βρέθηκε ένας να σχολιάσει. Τα ζητάει ο οργανισμός σας τα χωσίματα πουλάκια μου

Ανώνυμος είπε...

Μα δεν έρχεται κανείς να τρολλάρει. Ας κάνει κάποιος την αρχή.

Nick είπε...

Μα ο λόγος που κανένας δε σχολίασε είναι γιατί είναι βέβαιος ότι τα καλά λόγια δεν αναφέρονται σ' αυτόν, αλλά σίγουρα σε κάποιους άλλους φίλους σου :p

Κλεφτοκοτά! :@