12 Δεκεμβρίου 2008

Ζητείται δουλειά και σπίτι

Έχοντας μεγαλώσει σε ένα σπίτι με τον πατέρα να δουλεύει 7 μέρες τη βδομάδα και όχι να είναι είτε δημόσιος είτε αφεντικό (με την κακή έννοια) είναι λογικό να μου κακοφαίνεται που στο σχολείο μια δουλεύουμε - μια καθόμαστε. Ίσως βέβαια μες τη χρονιά αλλάξουν τα πράγματα αλλά μέχρι στιγμής και με όλες τις ανακατωσούρες στην παιδεία έτσι είναι. Από τη σχολή είτε δεν προκύπτει κάποιο τμήμα είτε δε με βολεύουν οι ώρες. Επομένως αν έχετε υπόψη καμιά απογευματινή δουλειά καλοδεχούμενη :@
Πας σπίτι μετά το σχολείο και θες να ηρεμήσει λίγο το κεφάλι σου. Αντ΄αυτού κάποιος έβαλε πλυντήριο, ακούγονται τα μεσημεριανά από την τιβί, δίπλα σου μιλάνε στο τηλ. Άλλοι ρυθμοί που δε συμβαδίζουν με τους δικούς σου. Τότε περνάει απ' το μυαλό η κλασσική σκέψη να νοικιάσεις διαμέρισμα. Αλλά όπως είναι τα οικονομικά σήμερα θες και συγκάτοικο. άντε να βρεις έναν που να βγάζεις και άκρη μαζί του. Κάτι έχω στο μυαλό αλλά θέλει μηχανοραφίες :P

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω μαζί σου δεν μένω,θα εχεις συνέχεια μια κάλτσα στην πόρτα.

Anton είπε...

Σε είχα αποκλείσει εξ αρχής γιατί εσύ θες μεζονέτα στο Πανόραμα :@

Mousel είπε...

Μήπως ετοιμάζεσαι να συζήσεις με την καλή σου και μας το φέρνεις λάου λάου? Εγώ προσφέρομαι αρκεί τα πρώτα 3,5 χρόνια (μέχρι να ξοφλήσω το Fiesta) να με διευκολύνεις λίγο με το ενοίκιο και τους λογαριασμούς. Πλένω πιάτα, βάζω πλυντήριο, απλώνω ρούχα, δεν σφουγγαρίζω, δεν σιδερώνω, δεν μαγειρεύω και δέχομαι στο κρεβάτι μου πληγωμένες φίλες είτε δικές σου (τα καλύτερα κομμάτια έχω μάθει ότι σε έχουν φίλο) είτε της καλής σου... Σκέψου το!

Anton είπε...

Ενδιαφέρουσα η πρόταση αν και επανήλθε ο Κούδης με το να πληρώνει το 70% του ενοικίου.
Όσο για τις φίλες είναι καλές αλλά όχι πληγωμένες (για την ώρα)

Ανώνυμος είπε...

mousel:
"δέχομαι στο κρεβάτι μου πληγωμένες φίλες είτε δικές σου "

προς το παρόν έχει ξεκινήσει με την γιαγιά του,γενικά το μεγαλύτερο προσόν του είναι το μπευμπη σίττινγκ.

Mousel είπε...

@ Seventh: Οι φίλες σου θα πληγωθούν όταν καταλάβουν ότι δεν έχουν καμιά ελπίδα μαζί σου (όχι ότι περιμένω από τα αποφάγια σου...).

@Koudakos: Η μόνη μετακόμιση που θα κάνεις θα'ναι από το κρεββάτι σου σε αυτό του αδερφού σου. Για παραπέρα δε σε κόβω.

Ανώνυμος είπε...

Αντωνάρα αν θες σου νοικιάζω την γκαρσονιέρα στο Χορτιάτη. Επειδη είσαι φίλος θα μου δίνεις μια τριακοσάρα €! Δεν πρέπει να έχεις παράπονο, θα μένεις και βόρεια προάστια...

Anton είπε...

Βάλε ένα όνομα ρε ανώνυμε-επώνυμε. Οι αλυσίδες είναι μέσα στην τιμή; :P