17 Οκτωβρίου 2009

Puta Madre

Δεν είμαι ρατσιστής ούτε σε φυλετικό ούτε σε εθνικό επίπεδο. Λογικό είναι όμως κάποιους να συμπαθείς περισσότερο και κάποιους λιγότερο. Έτσι προσωπικά βρίσκω σπαστικούς τους Ισπανούς. Κι αυτό κυρίως γιατί μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι ψωροπερήφανοι. Δεν έχω πάει Ισπανία (και ούτε πρόκειται :@ :P) αλλά τόσο από λεγόμενα όσους έχουν πάει αλλά και από αυτό που βγάζουν, εκεί καταλήγω. Και να πεις ότι σήμερα παίζουν κάποιο φοβερό ρόλο παγκοσμίως; Και όταν κυριαρχούσαν στην υφήλιο, κάτι τραγικοί τυχοδιώκτες ήταν που κατέστρεψαν πολιτισμούς σαν των Ίνκας. Στους μεγάλους πολέμους και αποφάσεις κρυμμένοι ήταν. Ε πια.

ΥΓ Αφορμή στάθηκε μια παρέα Ισπανών στην ανοιχτή συναυλία του Μαχαιρίτσα στο Ντορέ. Αφού δε νοιώθετε, τι κουβαληθήκατε και κάνατε φασαρία όλη την ώρα;
ΥΓ 2 Πρέπει να βάλω μια κατηγορία Παραλήρημα :P

9 σχόλια:

Nick είπε...

Σκατά στα μούτρα τους. :@

Wise_One είπε...

Εγώ προσωπικά μισώ τον Alonso... Και θα 'ρθει και στη Ferrari ρε γαμώτο...

Nick είπε...

Γάμησε τα ο σκατάς! Είναι πολύ σπαστικός.

Σκατά και στο Ισπανικό ποδόσφαιρο και στον Αλμοδοβάρ και στον Μπαρδέμ :@:@:@:@:@

Anton είπε...

Σκατά και στον Gasol και τον Garbajosa και τον Almunia :@

Mousel είπε...

Για τον κλαψιάρη τον Γκασόλ, τη Μάρθα Βούρτση του Παγκοσμίου Μπάσκετ, τον διάδοχο του Παναγιώτη Γιαννάκη στην κλάψα, προσυπογράφω και εγώ!

roulaki είπε...

'Ντάξει, τα γράφεις τώρα αυτά γιατί ξέρεις ότι άρχισα ισπανικά και θες να μου πας κόντρα. Δεν πειράζει. Αυτό που με παρηγορεί είναι ότι όταν θα πάω στο Καμπ Νου να δω αγώνα, δε θα συνεννοούμαι με νοήματα για το πόσο κάνει το βρώμικο έξω από το γήπεδο!

Anton είπε...

Άμα μάθεις ισπανικά να σε πάρουν στην ΠΑΕ μήπως και συνεννοηθούν λιγάκι οι παίκτες μεταξύ τους!

Captain_nemo είπε...

xaaxaaaax palioispanoi, mia barca exoun , ki auti tin exoun kanei....

Tzeni είπε...

Ti menos pia auto me tous Ispanous! Kataligw oti zileuete :P