17 Απριλίου 2007

Bookmarks

Έχω ορισμένα bookmarks περασμένα στον browser και κατά 90% αυτά είναι τα site που επισκέπτομαι στην καθημερινότητα μου. Τελευταία προσπαθώ να βρω και κανένα blog ή site που να μου κάνει κλικ αλλά τίποτα μέχρι στιγμής. Ή έγινα πολύ ιδιότροπος ή δεν ψάχνω στο σωστό μέρος. Από την άλλη το blog του Radikal πχ έχει υλικό για σχολιασμό αλλά προτιμώ κάτι πιο "ευδιάθετο". Περιμένω καμιά πρόταση λοιπόν για site που βρίσκετε ενδιαφέροντα έτσι ώστε να τα προσθέσω στα bookmarks μου.

ΥΓ Για να ακούσω και τους χιλιάδες σιωπηλούς αναγνώστες του blog :P

3 σχόλια:

Nick είπε...

Μου αρέσει το προκλητικά φανερό "warez sites" :p

Μπορείς πάντα να δοκιμάσεις το digg και κανένα εξειδικευμένο γύρω από κάποιο αντικείμενο σιτε, όπως εγώ το talkbass.

Το comedycentral έχει πολύ γέλιο.

Το YouTube έχει υλικό για να φας ώρες.

Ένα "άλλο" στο χα στείλει στο msn :@

Αυτά, μην καθυστερώ τους χιλιάδες άλλους που ετοιμάζονται να γράψουν :@ ο βαρύς και ασήκωτος :p

Ανώνυμος είπε...

Τι να σου πω ρε φίλε, ένα από τα ίδια κι εγώ (personalized google home page και όχι bookmarks αλλά γενικώς μια από τα ίδια).

Μερικές φορές κάνω random walks από blog σε blog μέσω των σχολίων, καμιά δεκαριά εφημερίδες την ημέρα να μαθαίνουμε τα νέα της μαμάς πατρίδας και όχι μόνο, greek-movies.com για να βλέπω s1ngles - για να μη πω Μαρία η άσχημη - και μετά το χάος.

Και προσπαθώ μάταια να θυμηθώ, όταν δεν είχαμε internet τι κάναμε?
(Άσε που θα λέμε στα παιδιά μας ότι εκείνα τα χρόνια δεν είχε internet κι έτσι μαζευόταν όλη η οικογένεια γύρω από το μαγκάλι κλπ. κλπ.)

Anton είπε...

Πραγματικά συγκινιτική η ανταπόκριση. Έσπευσαν όλοι να προτείνουν κάτι :@ Μάλλον δεν πολυασχολούνται με το σπορ. Tsp