2 Απριλίου 2008

Προοδευτική is back

Όποιος δε θυμάται τι εστί Προοδευτική ποδοσφαιρικά να του πω εν συντομία ότι πρόκειται για μια ομάδα που έπαιζε παλιά στην Α' Εθνική και τα χαρακτηριστικά της ήταν βρωμιά, αντιαθλητικότητα, αλητεία. Στο ματς Άρης - Ατρόμητος είδα το διάδοχο της. Είναι δυνατόν οι άνθρωποι του Ατρομήτου (παίκτες, προπονητές) να θεωρούνται άνθρωποι του αθλητισμού; Ρίξτε τους στα ερασιτεχνικά να παίζουν παρέα με τα πρότυπα τους!

ΥΓ Μου φαίνεται πάλι την Liverpool στη μάπα θα φάμε

7 σχόλια:

shades είπε...

Φίλε με είσαι εκτός τόπου και χρόνου.. μάλλον δεν γνωρίζεις την ιστορία καλά.

Anton είπε...

Εσύ που είσαι ιστοριοδίφης πες μας λοιπόν. Ακούγεσαι

shades είπε...

Φίλε μου συγκρίνεις μια σημερινή συμπεριφορά ομάδας με μια άλλη ομάδα που δεν γνωρίζεις και που είναι εκτός περιοχής σου.. και με πολύ μεγάλη ιστορία.. αν κάνω λοιπόν αυτή τη κουβέντα μπορώ να σου πω 10 ομάδες με ανάλογη συμπεριφορά στην Αθήνα.. 5 στη Θεσσαλονίκη και πολλές άλλες από την επαρχία.
Η ομάδα σου λοιπόν ο Άρης που πραγματικά μου είναι πολύ συμπαθής έχει παρελθόν επεισοδίων στα γήπεδα.. και μάλιστα τέτοια επεισόδια που έδιωξαν κάτι σαν κι εμένα απ’ αυτά.
Γι’ αυτό φίλε μου το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να αλλάζουμε πρώτα τον εαυτό μας και μετά να κρίνουμε.

Εντελώς φιλικά.

Anton είπε...

Η τελευταία πρόταση σου τα λέει όλα. Η ομάδα μου, όπως λες, άλλαξε και δεν είναι η ομάδα των επεισοδίων και των εισόδων στον αγωνιστικό χώρο, όπως ήταν για έαν μικρό διάστημα. Άρα...

Mousel είπε...

Όταν οι σεκιουριτάδες θα παραμένουν έξω από τις γραμμές του γηπέδου και δεν θα μπαίνουν να κόβουν το παιχνίδι όταν βγαίνει ο αντίπαλος αντεπίθεση και όταν δεν θα ρίχνουν μπουκέτα σε μέλη του πάγκου της αντίπαλης ομάδας τότε έλα να μου πεις ότι αλλάξατε νοοτροπία!

Anton είπε...

Εγώ είπα ότι αλλάξαμε αντιμετώπιση και συμπεριφορά σε μεγάλο βαθμό γιατί νοοτροπία δεν αλλάζεις από τη μία μέρα στην άλλη. Πόσο μάλλον στο ελληνικό ποδόσφαιρο που ανθούν τα χαρακτηριστικά που ανέφερα.

T.B. είπε...

μαλλον δεν γνωριζεις τιποτα φιλε...και ασε τα λογια περι αλλαγησ νοοτροπιας...ανεβηκες απο την β εθνικη με την διαιτησια οχι μονο να σε σπρωχνει αλλα να σε πηγαινει χερακι χερακι,επισης να μην ξεχνας κ οτι εξαιτιας οχι μονο των οικονομικων αλλα και των επεισοδιων στο παιχνιδι με τον ηρακλη επεσες στην β...καλο λοιπον ειναι να τα εξεταζεις ολα αυτα πριν πεις οτιδηποτε και πιο πολυ να μην αμαβρωνεις τισ ιστοριες των ομαδων οταν δεν τις ξερεις...