22 Ιανουαρίου 2009

Μπάσκετ

Όταν πήγαινα Γυμνάσιο και Λύκειο, σχεδόν κάθε Σάββατο μαζευόμασταν στο σχολείο και παίζαμε μπάσκετ φίλοι, συμμαθητές και άσχετοι. Γινόταν και ο σχετικός χαμός με μπάλες να πετιούνται από δω και από κει καθώς δεν έφταναν για όλους οι μπασκέτες. Το παρατσούκλι μου ήταν "Ψηλός" (όχι γιατί ήμουν, αλλά γιατί οι άλλοι ήταν κοντοί :P). Από το Πανεπιστήμιο και μετά, ζήτημα είναι να έχω πάει 4-5 φορές για μπάσκετ. Οι λόγοι προσωπικοί, έλλειψη παρέας κλπ.
Προχθές που πήγα για μπάσκετ ήμασταν τρεις και ο κούκος. Άλλαξαν οι εποχές, δεν είναι στα ενδιαφέροντα των νέων. Σίγουρα επηρεασμένοι και από την τηλεόραση προτιμούν το δημοφιλέστερο ποδόσφαιρο. Αλλά και όταν παίζουν δεν είναι πολύ σχετικοί. Σαν τον Radikal ένα πράγμα :P Το διαπίστωσα παίζοντας με τους μαθητές μου στο σχολείο. (Μη πω και για τη φυσική τους κατάσταση που είναι χειρότερη από τη δική μας!).
ΥΓ Θυμήθηκα τώρα ατέλειωτες ώρες NBA Jam σε Game Boy, καπελάκι Chicago Bulls, σφιχτήρες, άσπρα αθλητικά παπούτσια :)

7 σχόλια:

Nick είπε...

Περιέργως παραλείπεις ότι ξεφτιλίστηκες σε αυτό το παιχνίδι που περιγράφεις :p

Σε πάω ένα διπλό... bass-ket αν θες!

Ανώνυμος είπε...

Πωπω τι μου θύμισες τώρα! Κι εγώ ήμουν πολύ πορωμένη με μπάσκετ. Στο χωριό είχαμε μπασκέτα στην αυλή και παίζαμε με τις μέρες με τον αδερφό μου. Στο σχολείο ο γυμναστής με έβαζε με την ομάδα των αγοριών, γιατί τα κορίτσια σέρνονταν! Μεσημέρια με μεταδόσεις τελικών Μπουλς-Φοινιξ Σανς στο mega. Αργότερα άρχισα το κάπνισμα κι έκοψα τη γυμναστική. Παίζω βέβαια ακόμη που και που με τους μαθητέ σε κανένα κενό στο σχολείο. Οι δικοί μου πάντως είναι αρκετά καλοί, ως παιδιά της επαρχίας που παίζουν ακόμη στις αλάνες.

Anton είπε...

Και γω στην επαρχία είμαι αλλά δεν έχει πολύ πέραση ο αθλητισμός γενικότερα. Στο χουλιγκανισμό είναι πρώτοι :@

Nick είπε...

Όλοι ξέρουμε ότι το ΝΒΑ και το μπάσκετ τελείωσε με εκείνη τη θρυλική σειρά Bulls - Suns :@

Mousel είπε...

Και εγώ είχα καπελάκι αλλά των Suns με το 34 πάνω (Sir Charles Barkley άρχοντας τι να λέμε τώρα)! Δε σε κόβω πάντως και για πολύ αθλητικό τύπο. Πολύ θεωρία μας πουλάς... Έχει χάρη που έχω κόψει τα σπορ στα οποία απαιτείται σπριντ, φυσική κατάσταση κ.α. τέτοια, αλλιώς για πλάκα σε έχω.

Ανώνυμος είπε...

antwnara pote tha se ksanapaiksw ena basketaki mpas kai pareis thn revans?
tetarth tha paw ghpedo.goustareis?

Anton είπε...

Βάλε και όνομα ρε Ανώνυμε! Άσε με προκαλεί και ένας συνάδελφος από το σχολείο αλλά θα ξεφτιλιστείτε. Από βδομάδα όμως γιατί αυτή διαβάζω υποτίθεται.