22 Μαρτίου 2008

Where Do We Go From Here

Να φιλοσοφήσω ή να ερωτοτροπήσω κι εγώ; Αυτοί που με ζούνε, ξέρουν τι έχω τραβήξει (με την καλή και την κακή έννοια) τους τελευταίους 4 μήνες. Δεν παραπονιέμαι γιατί, όπως ξανάπα, όλα εμπειρίες είναι. Αλλιώς βρίσκαμε μια μόνιμη δουλειά από τώρα χωρίς να είμαστε σίγουροι ότι είναι η δουλειά που θέλουμε να κάνουμε όλη μας τη ζωή. Ή βρίσκουμε μια κοπέλα και λέμε ότι με αυτή θα περάσουμε όλη μας τη ζωή, αν και μπορεί να μας ενοχλούν πάρα πολλά. Αν δε δοκιμάσεις, ψάξεις, τριβείς, ζήσεις, τότε μάλλον λάθος την βλέπεις τη ζωή. Τώρα ποιο είναι το νόημα της δεν το ξέρω, ούτε θα το βρω αλλά αν μπορούμε να ευχαριστιόμαστε ότι ζούμε και κυρίως να προσπαθούμε να ζούμε πράγματα τότε μάλλον κάτι κάνουμε. Και για να μην μακρηγορώ και περιπλέκω τα πράγματα, αν από ότι επιδιώκεις και τελικά γεύεσαι, κερδίζεις κάτι και δεν σε πάει πίσω, τότε μάλλον κάτι έχεις κάνει.

ΥΓ Τελικά από αυτά που ανέφερα στην αρχή επέλεξα να κάνω το πρώτο, γιατί το δεύτερο το έχω ξεχειλώσει τον τελευταίο καιρό
ΥΓ 2 The king is dead

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ας φιλοσοφήσουμε λοιπόν...
Ενας "φίλος μου" μου λεει συνέχεια πως "the chase is better than the catch".Εγώ θα προσθέσω οτι συνήθως σ'ένα ταξίδι η διαδρομή είναι αυτή που απολαμβάνουμε περισσότερο.Ας φροντίσουμε λοιπόν η διαδρομή μας ν'αξίζει..

Anton είπε...

Να ακούς λοιπόν τον φίλο σου και αυτός να ακούει περισσότερο εσένα :)

ekanou είπε...

Long live the king!
Ανανέωση που λένε και στο πασοκ.

Anton είπε...

@ekanou κολλημένος με το πασοκ!