23 Μαρτίου 2008

Mixolydian

Εδώ και πάνω από δέκα μέρες έχω ένα συνάχι άλλο πράγμα. Καταρροή, βήχας για κάποιες μέρες, δέκατα στην αρχή και πυρετό σήμερα. Τελικά ή με μάτιασαν ή γέρασα απότομα. Το θέμα είναι ότι άρχισε να μου τη δίνει γιατί άρχισε να κάνει και καλό καιρό και δεν είμαστε να καθόμαστε σπίτι να σκεφτόμαστε διάφορα... Να ναι καλά το μπάσο (λέμε τώρα), οι ταινίες που κατεβ...αγοράσαμε και το myp2p για κανά ματσάκι της προκοπής (το credit πάει στον mousel). Αυτά για το τετραήμερο γιατί ελπίζω μετά να στρώσουμε.

ΥΓ Όποιος πιστεύει ότι δεν θα τον βγάλω τον Μάρτη ας μου πει να τον συμπεριλάβω στη διαθήκη μου
ΥΓ 2 Στη φώτο ένα μικρό τμήμα από το χαρτί που κατανάλωσα αυτό το διάστημα

5 σχόλια:

rockordie είπε...

Το έχεις κοιτάξει μήπως είσαι αλλεργικός σε κανένα βρωμόφυτο που ανθίζει τώρα? Γιατί 10 ημέρες με μυξούλες είναι πολλές για να είναι αρρώστια.

Ανώνυμος είπε...

εχει καιρό τώρα που μου φαίνεται οτι τρώγεσαι με τα ρούχα σου???

συμφωνο με το προηγούμενο σχόλιο.κατι σε αλλεργία παίζει
ή απλώς είχες αλλού το μυαλό σου και δεν πρόσεχες τον εαυτό σου?

Mousel είπε...

Εμένα πάντως στη διαθήκη σου θέλω να μου γράψεις τα μετρητά που'χεις στην τράπεζα,γιατί προβλέπεται να'χω μια οικονομική στενότητα σε λίγο καιρό! Ο Κούδης πάλι το τηλ της συζύγου του Ρόκυ (το'πιασες το συνθηματικό;) μήπως και τον αποκαταστήσουμε τώρα που'ναι ζεστός! Εκτός και αν τον προλάβει καμιά άλλη!

Nick είπε...

Η Mixolydian είναι βασικά μια ματζόρε κλίμακα που ονομάζεται και δεσπόζουσα (dominant) και χαρακτηριστικό της είναι ότι η 7η νότα είναι σε ύφεση δηλαδή είναι 7η μινόρε. Αυτό της δίνει έναν ήχο που μπορεί να συνδυαστεί και με ματζόρε και με μινόρε συγχορδίες.

Α ναι περαστικά! :@

Anton είπε...

@rod tο σκέφτηκα για αλλεργία αλλά τώρα πλακώθηκα στα κουμπιά και τα Otrivin

@stelios ο κούδης είναι τρυφερός και δεν θα αντέξει για πάνω από ένα γύρο