1 Μαΐου 2008

Dreamers

dreamer: πρόσωπο που έχει ιδεώδη, "οραματιστής" # ονειροπαρμένος, φαντασιοσκόπος

Μου φαίνεται είμαστε ο πρώτος ορισμός αλλά ζώντας στο σήμερα έχουμε καταντήσει ο δεύτερος. Και όταν λέω είμαστε αναφέρομαι σε όσους θεωρούμε ότι οι ανθρώπινες σχέσεις σε κάποια επίπεδα δε βασίζονται τελείως στη λογική, στο ρεαλισμό, στην κυνικότητα στην τελική. Αν όλα είναι ένας αλγόριθμος τότε γάμησε τα. Αν όλα είναι προδιαγεγραμμένα σύμφωνα με τα πρέπει της κοινωνίας μας, γάμησε τα στο τετράγωνο. Αν ρωτήσεις όλοι ιδεαλιστές και με συναισθήματα είναι. Όταν έρθει όμως η ώρα, τα υπολογίζουν σαν καλοί λογιστές και παίρνουν τις σχετικές αποφάσεις. Μάλλον έτσι πρέπει να γίνουμε και μεις γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποιον με τα μυαλά μας.

8 σχόλια:

Nick είπε...

Αν αυτοί θέλουν να εκφυλίσουν τον εαυτό τους σε ένα ατελείωτο τίποτα δικαίωμα τους.

Εμείς δεν θα ακολουθήσουμε...

Anton είπε...

Ίσως τελικά γίνουμε σαν τα μούτρα τους και δεν το καταλάβουμε...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που μετράει είναι να τα 'χουμε καλά με τον εαυτό μας..

Ανώνυμος είπε...

Ego eimai ena tipota. Ki allo na ekfilisto?

Ανώνυμος είπε...

είμαστε όλοι ήμο που θελουν να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι.

Ανώνυμος είπε...

I could have been a dreamer,
I could have been a shooting star,
I could have been a dreamer,
'Cause dreams are what we are...

R.J. DIO

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ να μην λες ποτέ...
Αυτά που τώρα κοροϊδεύεις θα τα κάνεις κι εσυ μια μέρα..Ρώτα και μένα που ό,τι έχω κοροϊδέψει στην ζωή μου το έχω κάνει στο τετράγωνο...

Anton είπε...

Συνέχεια το βλέπω ότι εκεί που θεωρώ ότι είμαι σωστός σε σχέση με άλλους, τελικά δεν είναι έτσι. Τουλάχιστον όμως προσπαθώ να μην πληγώνω τους ανθρώπους δίπλα μου.